مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در آستانه این روز در شهرستان‌های ۱۱ گانه استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد و گروه‌ها مختلف، نهادها و ارگان‌ها، ادارات، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم برای حضور در این راهپیمایی اعلام آمادگی کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را در مراکز شهرستان‌های ۱۱ گانه این استان اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه راهپیمایی روز جهانی قدس علیه رژیم جعلی صهیونیستی، کودک‌کُش و نژادپرست اسرائیل از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های ۱۱ گانه چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

این مراسم در شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری از چهارراه بازار به سمت خیابان حضرت ولی‌عصر (عج)، چهارراه سعدی (سه‌راه سینما)، خیابان سعدی، چهارراه فردوسی، چهارراه ابوعلی‌سینا و مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و سخنران این مراسم سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور است.

راهپیمایان روز جهانی قدس در آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا از میدان امام حسین(ع) به سمت مسجد امام صادق(ع) و در اردل از ابتدای بلوار شهداء به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار خواهد شد.

مردم بروجن از میدان شهرداری به سمت مصلای نماز جمعه این شهر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس علیه رژیم جعلی صهیونیستی، کودک‌کُش و نژادپرست اسرائیل شرکت می‌کنند و اهالی بن راهپیمایی روز جهانی قدس را از خیابان شهداء به سمت مسجد جامع این شهر برگزار خواهند کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سامان از حسینیه صاحب‌الزمان (عج) به سمت مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد و مردم فارسان از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه این شهر در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

شهروندان مالخلیفه مرکز شهرستان فلارد از ورودی این شهر به سمت مصلای نماز جمعه، شلمزار مرکز شهرستان کیار از مقابل مسجد حضرت ابولفضل (ع) این شهر به سمت مسجد امام حسین (ع) حرکت می‌کنند و راهپیمایی روز جهانی قدس در چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ از سه‌راهی فرمانداری سابق به سمت حسینیه محمد رسول‌الله این شهر برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی لردگان از چهارراه بسیج به سمت مصلای اولی‌الامر (ع) این شهر مشخص و تعیین شده است.

  • نویسنده : سیدسینا بنی هاشمی