برنامه ی با جوانان که کاری از پایگاه خبری آماج خبر به میزبانی سید پارسا علوی سردبیر پایگاه خبری آماج خبر که به صورت پخش زنده از صفحه شخصی اینستاگرام برگزار میشود، برنامه ای بسیار مهیج است که مشکلات جوانان موفق ایران اسلامی را مطرح میکند.

مهرداد محمدپور متولد ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۷۶ یکی دیگر از جوانان موفق در عرصه ورزش و هنر مهمان برنامه با جوانان شد .او در سمنان دیده به جهان گشود و بزرگ شده ی شهر مشهد مقدس است. وی از دست بر قضا متأسفانه در سن ۱۰ سالگی به علت تومور سرطانی بد خیم دچار معلولیت جسمانی میشود اما این معلولیت باعث جلوگیری از موفقیت های او نشد به طوری که وی ابتدا نایب قهرمان تنیس روی میز آسیا و بعدها در سن ۲۲ سالگی نفر چهارم رنکینگ تنیس روی میز جهان شد.

مهرداد محمدپور در ابتدا گفت :
بنده در آغاز کار علاقه ی بسیار زیادی به فوتبال داشتم ولی طبق قانون، انجام ورزش فوتبال برای یک آدم ولیچری امکان پذیر نبود ولی طبق گزینه های ورزشی که در اختیار داشتم تنیس روی میز را انتخاب کردم و دلیلی که بر انتخاب این رشته ورزشی داشتم این بود که ایران و خودم را نامدار کنم.

وی ادامه داد:
پزشکان در بابت بیماری ام از من قطع امید کرده بودند و خبر ۶ ماه زنده ماندن بنده را به خانواده ام دادند اما به لطف خداوند همچنان پابرجا هستم .

محمدپور جوان پر آوازه ی مشهدی در مورد کار کردن در اسنپ و سرقت اخیری که از وی شد اظهار داشت:

کار کردن در اسنپ را عار نمیدانم و از هیچ فرد یا مسئولی در بابت حمایت نکردن ها ناراحتی ندارم.

پراید مدل ۸۳ من حدود سه ماه پیش در سحر گاه ساعت ۳ و نیم ربوده شد که تمام دارایی های بنده اعم از ویلچر ، تشک طبی و …. در داخل همان ماشین قرار داشت.
اما خوشبختانه پس از پیدا شدن ماشین با اطلاع رسانی ها و حمایت های جناب آقای امیر شهلا عضو اسبق شورای اسلامی شهر مشهد و مردم عزیز ایران مبلغ مورد نظر که ۵۰ میلیون تومان بود برای تعمیر ماشین و خرید قطعات جمع آوری شد زیرا؛ ماشین پراید بنده دیگر قطعه ای روی آن نصب نبود و حتی به مخزن رادیاتور آن هم رحم نکرده بودند و به خاطر این لطف هم وطنانم و آقای امیر شهلا بسیار سپاسگزارم.

امیر شهلا عضو شورای اسلامی شهر مشهد در دوره پنجم با حضور غافلگیرانه خود در نشست ضمن ارزشمند شمردن جوانان جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:

در ماجرای ربوده شدن ماشین مهرداد محمدپور بنده به شدت ناراحت شدم و در اولین برهه زمانی پس از پیدا شدن ماشین قهرمان پرآوازه مشهد و مطلع شدن از نیاز های مالی برای تعمیر آن در پیج شخصی با اطلاع رسانی هایی که داشتم خوشبختانه مبلغ مورد نظر جمع آوری شد.

شهلا ادامه داد؛
حقیقتاً بنده مهرداد محمدپور را یک سرمایه ی اجتماعی و نمادین نه تنها در مشهد مقدس بلکه در ایران میبینم و از جوانان میخواهم که این جوان پویا را الگوی خود قرار دهند و از مسئولین تقاضا دارم که از چنین سرمایه های طلایی حمایت کنند.

عضو اسبق شورای اسلامی شهر مشهد در آخر خطاب به مهرداد محمد پور گفت؛
شما از این به بعد باید صدای همه ی قهرمانان و جوانان همانند خود باشید و در هر مکانی که از مشکلات صحبتت کردید فقط مطالبات خود را بیان نکنید و حتما از ضمیر (ما)استفاده کنید .

  • نویسنده : مانی صیادپور
  • منبع خبر : آماج خبر