نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به برخی ناملایمت‌ها نسبت به سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: مسؤولان و مأموران اجرایی این سازمان با وجود تمامی کمبودها و کاستی‌ها، باید برای انجام وظایف و رسالت‌های قانونی خود در جهت پاسداری از محیط زیست و تأمین سلامت جامعه محکم ایستادگی کنند.

 

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم و معاونان وی، اظهار کرد: بدون تردید همه دستگاه‌های اجرایی باید مسأله محیط زیست را به عنوان یکی از مسائل اولویت دار خود بدانند.

 

وی با بیان اینکه استان قم با شرایط اقلیمی سخت و بارگذاری زیاد صنعتی مواجه است، خاطرنشان کرد: در این شرایط که حقیقتا حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست کاری سخت و دشوار است، همه مردم و مسؤولان باید نسبت به بایدها و نبایدها زیست محیطی آگاه باشند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی موضوع حقابه های زیست محیطی استان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: مسؤولان ضمن بهره مندی از ظرفیت هایی همچون پساب تصفیه شده، باید نسبت به تأمین حقابه های استان اهتمام جدی داشته باشند.

 

وی در پایان با اشاره به برخی ناملایمات و نامهربانی‌ها نسبت به سازمان حفاظت محیط زیست، تصریح کرد: مسؤولان و مأموران اجرایی این سازمان با وجود تمامی کمبودها و کاستی‌ها، باید برای انجام وظایف و رسالت‌های قانونی خود در جهت پاسداری از محیط زیست و تأمین سلامت جامعه محکم ایستادگی کنند.

  • نویسنده : سعادت کاظمی