در گفتگو با معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفته شد : به کارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی در اولویت ستاد ساماندهی جوانان اصفهان قرار گرفت.

محمدرضا جان نثاری امروز در پنجاهمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان گفت: باید سعی شود که ستاد ساماندهی امور جوانان جلسات فرمایشی و تشریفاتی برگزار نکنند و براساس تضارب آرا شکل بگیرد و نظرات صحیح و دقیق از طریق آن استخراج شود.

موضوع جوانان به قدری واقعی است که بیشترین دل مشغولی‌های رهبر را تشکیل می‌دهد و باید اولویت‌های رهبر را در دستور کار‌ها قرار دهیم و عزم جدی برای آن انجام شود.

او با انتقاد از جلسات گذشته که معمولاً مطابق با توانمندی‌های مدیران و روش‌های جاری به عنوان کار‌های خارق العاده مطرح می‌شود، گفت: در صورتی که جوانان باید بیشتر در جلسات حضور داشته باشند و از این تعداد جوان حاضر در جلسه هم افزایش پیدا کند و این نگاه در جلسات اصلاح شود.

از سویی دیگر دستور کار‌ها را باید از جوانان دریافت کرد که ضروری‌ترین امر، به کارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی است و باید مشخص شود هر سازمانی جوانگرایی را چگونه اجرایی می‌کنند.

جانثاری می‌گوید عملکرد ۴۹ جلسه گذشته حتماً باید ارائه شود و در دهه فجر جلسه‌ای با حضور جوانان و استاندار اصفهان برنامه‌ریزی شود.

یک جلسه از این جلسات هم با جوانان شهرستان در فرمانداری‌ها تشکیل و استانداری به صورت مجازی حضور داشته باشند و در جلسات آینده نیز از ۱۰ نفر جوانان حتماً ۵ نفر دختر و ۵ نفر پسر باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: پیشنهاد جانشین‌پروری بسیار اهمیت دارد که باید کادرسازی با جوانان انجام گیرد، بنابراین باید مانند دوران جنگ به جوانان اعتماد کرد و این را از مدیران خواستاریم. علاوه بر این ساختار اداری استان را بر مبنای شورای عالی استان قرار دهید.

  • نویسنده : نگین حاجی حسینی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان