به گزارش آماج خبر، مدیر امور نوجوانان‌ و دانش آموزی کشور گفت: امور نوجوانان و دانش آموزی نقش به سزایی برای قشر نوجوان ایفا کرده است.

میثم ویسی زاغه در گفتگو با آماج خبر گفت:
مجموعه امور نوجوانان و دانش آموزی در دو سال اخیر در جامعه نوجوان و دانش آموزی کشور نقش به سزایی را ایفا کرده و پرچمدار استعداد یابی و پرورش توانایی ها و مهارت های این قشر بزرگ جامعه ایران بوده است.

وی ادامه داد: این مجموعه با در پیش گرفتن مسیر نوجوان پروری و نوجوان باوری، در تمام این سالها سعی در گسترش گسترهٔ جغرافیای خود در تمام استان های کشور داشته و اکنون با فعال بودن در ۲۹ استان کشور و پایه ریزی برنامه های نوجوان، در این پهنه بزرگ جغرافیایی، این مجموعه بزرگ دارای جمعیت ۱۵۰۰ نفری است.
مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی کشور گفت: امور نوجوانان و دانش آموزی، هدف گذاری خود را سه ماه آینده بر فعال سازی ۷۰ درصدی مجموعه نوجوانان در شهرستان های کشور نهاده.

او ادامه افزود: سیاست گذاری و برنامه ریزی مدیران کشوری بر افزایش جمعیت مجموعه نوجوانان‌ تا شش ماه آینده، با افزایش حدود ۳ هزار نفر است.

ویسی ادامه داد: ین امر با تبلیغات درست و موثر، گسترش قدرت رسانه‌ای در تمام سطوح و راه های ارتباطی با قشر نوجوان، برنامه های متنوع و جذاب نوجوان پسند امکان پذیر بوده و از تمامی مدیران کشوری و استانی و سایر اعضا در تمامی سطوح این انتظار می‌رود که به واقعیت پیوستن این هدف متعالی کمک کرده و مسیری نوآورانه در جذب و پرورش و تعالی نوجوانان و دانش آموزان کشور را در پیش بگیرند.

  • نویسنده : سیدسینا بنی هاشمی