برای حل مشکلات موجود در مسیر مناسبی قرار داریم اما با توجه به کندی حرکت به ریل گذاری جدید نیاز داریم تا اهداف دولت در جهت حل مشکلات محقق شود.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر، سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه هم اندیشی و هم افزایی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب که عصر امروز جمعه در مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) پردیسان و با حضور لطیفی معاون رئیس جمهور و جمعی از فعالین فرهنگی، اقتصادی، مذهبی، عمرانی در رده‌های ملی و استانی برگزار شد پس از شنیدن نظرات حاضران در خصوص مشکلات موجود گفت: در مسیر و جهت گیری مناسبی قرار داریم ولی با توجه کندی حرکت به ریل گذاری جدید نیاز داریم تا بتوانیم به همه اهدافی که دولت در راستای رفع مشکلات کشور در نظر دارد برسیم.

 

استاندار قم با اشاره به ضرورت فراگیر شدن هم افزایی و هم اندیشی در مجموعه‌های انقلابی بر لزوم برگزاری جلسات مستمر و پیگیری مطالبات مطرح شده تاکید کرد.

 

شاهچراغی همچنین با اشاره به دغدغه مندی دولت سیزدهم تصریح کرد: امروز دولت با تمام وجود در صحنه بوده و با عزم و اراده جدی به دنبال رفع مشکلات و پاسخگویی به دغدغه‌های مردم می‌باشد.

 

در این جلسه میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و امور استخدامی کشور طی سخنانی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص تغییر شرایط کشور به نفع مردم و ایجاد ساز و کار مناسب در این خصوص، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته برای حل مسائل و مشکلات مردم در دولت و حرکت‌های امید آفرین انجام گرفته از ابتدای شروع بکار دولت مردمی ارائه داد.

  • نویسنده : فاطمه یوسفی