بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز با همکاری شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است.

به گزارش آماج خبر، مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت : تجهیز و بهسازی همه بخش های ورزشگاه غدیر اهواز شامل نوسازی چمن ، تاسیسات آب ، جایگاه های ویژه خبرنگاران و تماشگران ، برچیدن نیزارهای اطراف زمین ، رنگ آمیزی ، رختکن ها و نیمکت ها در مدت هشت ماه با تلاش شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و باشگاه استقلال خوزستان انجام شد.

 

علی محمدی افزود : عملیات بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی به بهره‌برداری کامل میرسد.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات بازسازی ورزشگاه غدیر برای رفاه مردم انجام شده است گفت : امیدواریم تا دو هفته آینده چمن کاشته شده بعد از ترمیم ، آماده برگزاری مسابقه فوتبال با حضور تماشاگران باشد .

 

محمدی با اشاره به اقدام مجموعه گروه ملی برای تامین امکانات ورزشگاه غدیر اهواز افزود : با موافقت مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان این ورزشگاه در اختیار گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان به صورت اجاره‌ای قرار گرفته است.

 

او از شرکت‌های بزرگ خوزستان دعوت کرد ، برای حل مشکلات بخش های فرهنگی و ورزشی استان اقدام کنند ، تا در کنار پیشرفت اقتصادی ، این حوزه نیز رشد داشته باشد.

 

محمدی گفت : طی ۸ ماه گذشته عملیات بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز در حال انجام است و فقط ساماندهی بخش کوچکی از تاسیسات و صندلی‌ها باقی مانده است تا این ورزشگاه به صورت کامل در اختیار فوتبال دوستان خوزستانی قرار بگیرد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده