فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه دیدن کرد.

به گزارش آماج خبر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در بازدید از پایانه مرزی شلمچه و روند خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تردد و خدمات به زائران حسینی در مرز‌های خوزستان در حال انجام است.

 

وی افزود : در مرز چذابه شاهد مشکلی نبودیم و شاهد ترددی آسان و روان در این مرز هستیم و در مرز شلمچه متاسفانه به دلیل شرایطی که برای عبور زائران غیرایرانی از سوی دولت عراق ایجاد شده، شاهد وجود برخی مشکلات هستیم.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد : از اتباع افغانی نیز تقاضا داریم به سمت مرز‌ها نروند چراکه فعلا امکان تردد نیست و باعث ازدحام جمعیت خواهند شد و امکان گرمازدگی و شیوع دیگر بیماری‌ها وجود دارد.

 

سرلشکر پاسدار سلامی بیان کرد : ضمن قدردانی از تمامی مردم کشور در پذیرایی و میزبانی از زائران حسینی، از مسئولام دولت عراق نیز انتظار داریم زمینه ورود اتباع غیرایرانی را در ایام اربعین فراهم کنند چرا که در این مرز ازدحام اتباع بویژه اتباع افغانی بوجود آمده است.

 

وی گفت : تمامی مسوولین به ویژه مسوولین استانی تلاش خود را بکار بستند که زائران حاضر در مرز شرایط خوبی را داشته باشند و امیدواریم که این مشکلات جزئی نیز برطرف و خدمات به زائران به نحو احسن انجام شود.

 

سرلشکر پاسدار سلامی تاکید کرد: در سایر مرز‌ها نیز شاهد مشکل خاصی نیستیم و در عین وجود ازدحام جمعیت شاهد تردد زائران هستیم.

  • نویسنده : محمد خرم زاده
  • منبع خبر : صدا و سیما