سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان برای رسیدن به گل تلاش کردند، موقعیت‌هایی نیز ایجاد شد اما با اشتباه در پاس‌های آخر به گل نرسیدیم.

به گزارش آماج خبر به نقل از فارس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اظهار داشت: بازی همانطور که می‌خواستیم شروع شد و بازیکنان برای رسیدن به گل تلاش کردند، موقعیت‌هایی نیز ایجاد شد اما با اشتباه در پاس‌های آخر به گل نرسیدیم؛ کاری که عادت به انجام دادنش داشتیم را نتوانستیم انجام دهیم.

وی افزود: به دلیل مشکلاتی که در خط میانی داشتیم، سعی کردیم از یک بازیکن باکیفیت مثل احمدزاده استفاده کنیم که با سلمانی مهاجمان را تغذیه کنند.

مورایس تصریح کرد: در شروع نیمه دوم خوب نبودیم و در ۱۵ دقیقه آخر بهتر بودیم، مساوی نتیجه خوب برای حریف بود ولی برای ما نتیجه خوبی نبود، بازی را تحت کنترل داشتیم و می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بازیکنان عجله می‌کردند و به دلیل کیفیت زمین توپ خوب در چرخش نبود، در نیمه دوم با آمدن نورافکن می‌خواستیم بازی را به جلو ببریم، با حضور مرادی به دنبال برتری در جنگ با مدافعان حریف بودیم اما حریف فضاها را بسته بود.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی در اواخر بازی بود که مرادی و یوسفی داشتند، نتیجه برای حریف منصفانه بود اما نتیجه‌ای نبود که ما دنبالش بودیم و باید به گل می‌رسیدیم؛ فکر می‌کنم در این وقفه باید دنبال راه حل‌ها باشیم، الان از کار مهاجمان راضی نیستم و باید انرژی دیگری به آن‌ها بدهیم.

مورایس همچنین گفت: ۶ بازی انجام داده‌ایم، ۵ گل خوردیم و میانگین کمتر از یک گل در هر بازی بوده است، از لحاظ سازمان دفاعی خوشحالم اما در حمله سودی که از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، چیزی نبود که به عنوان یک تیم در بالای جدول رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد نورافکن بیان داشت: نورافکن فصل گذشته دفاع چپ بود اما تصمیم گرفتیم در خط جلو از وی استفاده کنم و خیلی سریع نمی‌شود، هماهنگ شد، تغییر ساختار تیم راه حل نیست بلکه به دنبال بهتر کردن ساختار تیم هستم؛ خوشحالم که بازی‌های ساده‌ای در ابتدای فصل نداشتیم و اگر بازی ساده داشتیم و موفق نبودیم، غیرقابل قبول بود، امیدوارم در آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی در مورد حضور مربی ایرانی روی نیمکت گفت: بیشتر بحث کار کردن است و دنبال این موقعیت نیستم، اسم‌های زیادی هست که توانایی‌های زیادی داشته باشند اما این مربی نیست که بخواهد در زمین گل بزند، یقیه تیم‌ها که گل نمی‌زنند و مساوی می‌کنند، فکر می‌کنید مشکل عاطفی است.

مورایس در پایان در مورد هواداران گفت: هواداران احساساتی هستند، وقتی شما ببرید، خوشحال هستند و وقتی نبرید، ناراحت هستند، نه هواداران، همه ما و بازیکنان ناراحت هستیم، مطمئن باشید هواداران قدم به قدم خوشحال خواهند شد؛ از هواداران ممنون هستم که حمایت کردند، اعتراض‌ها طبیعی است و باید کار کنیم تا از موقعیت‌ها بهره ببریم.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری