جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف 11 دستگاه خودرو و کشف 30 میلیارد کالای قاچاق در اصفهان خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از فارس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و به منظور مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده شوم قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این استان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه از ورود ۱۱ دستگاه خودرو حامل انواع کالاهای قاچاق از بنادر جنوب به سمت مرکز کشور مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

 

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و استقرار در محور ورودی استان طی یک عملیات منسجم و هماهنگ این خودروها را توقیف و انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل لوازم خانگی و ابزارآلات را از داخل آن‌ها کشف کردند.

 

هاشمی‌فر از دستگیری ۱۵ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان تحویل مرجع قضایی شدند و ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به انجام حرکات مخاطره‌آمیز، سرعت های سرسام‌آور و حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی و نارضایتی رانندگان عبوری و سایر مردم از حرکات این خودروها، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطعی با این گونه خودروها انجام می‌شود.

  • نویسنده : فاطمه کریمیان