حجت‌الاسلام موسوی فرد در حاشیه بازدید از زیرساخت و مواکب مرز شلمچه بر لزوم آمادگی دستگاه ها و مواکب جهت خدمت رسانی به زائران تاکید کرد و گفت: زائران بدون گذرنامه به سمت مرزها روانه نشوند، چرا که امکان تردد وجود نخواهد داشت.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری شبستان ، «حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» امروز (شنبه ۲۹ مرداد) در حاشیه بازدید از زیرساخت و مواکب مرز شلمچه،در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمادگی مناسب مرزهای استان خوزستان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به وقفه‌ای که در سال‌های گذشته برای زیارت عتبات عالیات ایجاد شده بود، امسال شاهد حضور گسترده و وسیع زائران در مرزها برای عزیمت به زیارت اربعین خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: خوشبختانه در ۲ مرز شلمچه و چذابه ظرفیت‌ها و امکانات پرحجم و مناسب وجود دارد و آماده میزبانی از زائران سیدالشهدا (ع) هستیم.

وی با بیان اینکه توصیه بنده به دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی، پشتیبانی از مواکب است اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی به جای تصدی‌گری و برپایی موکب، از موکب ها حمایت و پشتیبانی کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به گرمی هوا و نیاز ضروری به آب شرب در تمام مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی بیان کرد: باید در تمام مسیر منبع‌ و مخزن‌های آب با نظارت بهداشت ایجاد شود.

وی تاکید کرد: درخواست بنده از تمامی مردم ایران این است که بدون گذرنامه به سمت مرزها نیایند، چرا که امکان تردد وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی فرد تصریح کرد: مردم خوزستان به ویژه شهرستان های مجاور مرزها همچون سال‌های گذشته آماده میزبانی از زائران باشند، البته مواکب، مساجد و حسینیه‌های ما نیز به صورت شبانه‌روزی آماده استقبال هستند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده