عملیات آغاز ساخت دبیرستان ۱۲ کلاسه با هزینه خیری در مهریز آغاز شد.مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد گفت: ساخت یک باب دبیرستان دخترانه با ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا در ۲ طبقه با پیش‌بینی ۲۰ میلیارد تومان هزینه از محل کمک‌های خیری در مهریز آغاز شد.

ذاکر : هزینه ساخت این واحد آموزشی را آقایان «محمد و حسین خواجه مهریزی» از خیران منطقه تامین کردند که پس از تکمیل و بهره برداری فضای آموزشی مورد نیاز برای ادامه تحصیل ۳۶۰ دانش‌آموز دختر فراهم می‌شود.

در این آیین امام‌جمعه مهریز به اهمیت ایجاد فضا‌های فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی اشاره کرد و تداوم همکاری خیران را خواستار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: ایجاد فضای مناسب برای تعلیم و تربیت در کنار مکان‌های دیگر برای تربیت نسل جوان بر اساس ارزش‌های انقلاب اسلامی موضوع حیاتی است.

همچنین محمد دهقان بنادکی سرپرست فرمانداری مهریز از پیگیری و همکاری خیران برای ساخت اینگونه مراکز آموزشی در شهرستان که مورد نیاز جدی است قدردانی کرد و گفت: باید این قبیل امور ادامه داشته باشد.

تاکنون ۲۵ مدرسه از محل کمک‌های خیری در شهرستان احداث شده است.

  • نویسنده : مریم حیدری
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما یزد