دستیار مجمع ملی جوانان استان بوشهر گفت:  باید برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر از وجود جوانان تحصیل کرده و نخبه در بدنه دولت استفاده کرد.

حمیدرضا تنو در جلسه روز پنجشنبه ۳۰ دیماه ۱۴۰۰، که به‌ صورت‌ ویدئو کنفرانس برگزار شد،اظهارکرد:

تقدیر و تشکر میکنم از اعضای محترم مجمع نخبگان نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر که در این جلسه حضور پیدا کردند ، اولین جلسه رسمی مجمع نوجوانان استان بوشهر است که امیدواریم همینطور که تا به الان شروع خوبی داشته است، پایان خوبی نیز داشته باشد .

 

وی با بیان اینکه مجمع نخبگان نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر فرصت مناسبی برای دیده شدن است ، تصریح کرد:

نوجوانان استان بوشهر که به صراحت می‌توان گفت ، سرشار از استعداد هستند ، می توانند در مجمع نخبگان نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر ثبت نام کنند، در این جلسه چند طرح و ایده مفيد و کارآمد داده شده ، که با مسؤلین مربوطه پيگيري های لازم‌ را انجام خواهیم داد.

 

تنو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که نوجوان و دانش آموزان سرمایه های یک ملت هستند تأکید کرد :

نوجوانان فردای کشور هستند و باید از توان و ظرفیت آن ها برای حل مشکلات داخلی استفاده شود.

 

دستیار مجمع ملی جوانان استان بوشهر در آخر اضافه کرد:

اعضای مجمع نخبگان نوجوان و دانش آموزی استان بوشهر با طرح مطالبات علمی و منطقه ای می توانند استان بوشهر و حتی کشور را در مسیر توسعه و تحول صحیح قرار دهند.

 

همچنین مائده ستارزاده دستیار دختران مجمع نخبگان نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر ضمن تأکید بر برگزاري مرتب جلسات کارگروه ها گفت :

همان طور که در مطلع هستید ، همچنان عضو گیری ادامه دارد و درخواست میکنیم تمامی اعضا دست یاری رسانند و نوجوانانی که سرشار از استعداد و شکوفایی هستند را معرفی نمایند.

  • نویسنده : مانی صیادپور
  • منبع خبر : آماج خبر