نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت گفت: تا یک سال آینده هیچ نقطه‌ای در شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت نباید بدون گاز باشد.

عبدالله ایزدپناه بیان کرد: یک سال و نیم گذشته کلنگ پروژه گازرسانی در بخش سوسن به زمین زده شده و امروز با تلاش همه مسئولان این پروژه به سرانجام رسید و ۳۸ روستای سوسن غربی از نعمت گاز بهره مند شدند.

 

وی با اشاره اینکه گرچه این کار دیر انجام شده افزود: در حوزه گازرسانی به دهستان مرغا نیز گازرسانی به این منطقه به طول ۹۴ کیلومتر و یک هزار و ۳۰۰ انشعاب و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد کلنگ زنی شد.

 

ایزدپناه با بیان اینکه تا یکسال آینده هیچ نقطه‌ای در شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت نباید بدون گاز باشد، ادامه داد: در آینده نزدیک پروژه گازرسانی به منطقه سوسن شرقی نیز عملیاتی خواهد شد.

 

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت با اشاره به اینکه نهضت مدرسه سازی در این شهرستان‌ها انجام شده اظهار کرد: همزمان ۱۵ پروژه آموزشی به مناسبت دهه مبارک فجر و به صورت نمادین یکی از این پروژه‌ها مدرسه خیرساز در روستای مهرنان به بهره برداری رسید.

 

وی گفت: بحث ساخت و ساز مراکز آموزشی در چند سال گذشته در این مناطق رونقی نداشته و در سال گذشته یک حرکت جهادی آغاز شد که امروز ۱۵ پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیدند.

 

صبح امروز پروژه گازرسانی به بخش سوسن با حضور نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت، مدیرعامل شرکت گاز خوزستان و مسئولان شهرستانی و به صورت نمادین در روستای ده شیخ رونمایی و به بهره برداری رسید.

 

  • نویسنده : ابوالفضل کاویانپور
  • منبع خبر : خوز نیوز