جوکار گفت: عملکرد زاهدی‌وفا طی چند ماه اخیر که رأس وزارت کار قرار داشته، قابل قبول بوده است و در این مدت اقدامات خوب و موثری را از او شاهد بوده‌ایم.

به گزارش آماج خبر؛ محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون معرفی محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را فردی لایق می‌دانم که در حوزه‌های راهبردی و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری فردی متخصص و کارآمدی است.

 

وی ادامه داد: عملکرد زاهدی‌وفا طی چند ماه اخیر که رأس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داشته، قابل قبول بوده است و در این مدت اقدامات خوب و موثری را از او شاهد بوده‌ایم.

 

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زاهدی‌وفا به ویژه در حل مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگان تأمین اجتماعی و افزایش مستمری آن‌ها که موضوعی مهم بود و چندین ماه روی زمین مانده بود و اجرایی نمی‌شد، به خوبی عمل کرد و از پس آن برآمد و بدون اینکه مشکلی به وجود بیاید آن را عملیاتی کرد.

 

جوکار اظهار داشت: امیدوار هستیم که وی در ادامه و در جلسه رأی اعتماد نیز بتواند اعتماد نمایندگان مردم را جلب کند و در این وزارت‌خانه بسیار مهم که در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال و حوزه سلامت و خدمات و رفاه اجتماعی و همچنین حوزه تعاون که واقعا حوزه با اهمیتی است، تحول جدی ایجاد کند.

  • نویسنده : نرگس حیدری