پس از بازمهندسی جدید ساماندهی تخصصی نخبگان نوجوان در استان‌ها، کارگروه‌های تخصصی جدید با موضوعات و محوریت‌های تخصصی و نو آغاز به فعالیت کردند.

به گزارش آماج خبر، سیدسینا بنی هاشمی مدیر روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار آماج خبر در رابطه با هدف از تشکیل برگزاری کار گروه‌های مجمع ملی جوانان کشور گفت: هدف از ایجاد این کارگروه های تخصصی پنجگانه ساماندهی اعضای امور نوجوانان استان‌ها و نخبگان جذب شده در سامانه سابان است که مطابق رزومه ها در این کارگروه‌ها ساماندهی می‌شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت وجود این کارگروه ها اظهار کرد: هرکارگروه با ۴ محور تخصصی جمعا با ۲۰ محوریت مختلف و جذاب در حوزه نوجوان فعالیت تخصصی خود را بعد از جذب در سامانه سابان و ساماندهی در مجموعه استان شروع خواهند کرد.

بنی هاشمی گفت: با راه اندازی کارگروه های تخصصی پنجگانه افرادی که در سامانه سابان اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند پس از بررسی رزومه آنها در اختیار مدیران استانی قرار می‌گیرد تا در کارگروه‌ها و بعنوان عضو امور نوجوانان استانشان به فعالیت بپردازند.

مدیر روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان در پایان افزود: علاقه‌مندان جهت عضویت و همکاری با امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی امور نوجوانان و دانش آموزی به آدرس noojavanan.ir مراجعه کنند؛ جهت عضویت از طریقه درگاه سابان می‌توانند اطلاعات خود را ثبت و درصورت تایید رزومه ایشان در اولین فرصت مدیران استانها با ایشان ارتباط خواهند گرفت.

 

  • نویسنده : سمیرا مرادیان