سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از تپزیع یکنواخت کالاهای اساسی یارانه‌ای در سراسر استان خبر داد.

محمدکاظم منزوی در نشست با اتحادیه تعاونی‌های روستایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، افزود: تمام تلاش استان بر این است تا قبل از ۱۵ اسفند کالاهای اساسی یارانه‌ای در تمامی نقاط استان به ویژه مناطق محروم توزیع شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست با نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان برای نخستین بار برگزار شده و امید است این تعامل تدوم یابد و با هماهنگی لازم بتوان در توزیع مناسب کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم گام‌های بزرگتری برداشته شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شرکت‌های اتحادیه روستایی نیز مباشر تامین خرما و تخم مرغ برای ماه مبارک رمضان هستند.

منزوی تصریح کرد: با توجه به آمادگی‌های شکل گرفته پیش‌بینی می‌شود برای تامین اقلام اساسی استان در عید نوروز با کمبودی روبرو نباشیم و کالاهای موردنیاز مردم و مسافران به وفور تامین شده است.

وی از عرضه مستقیم کالاهای اساسی در استان از ۱۵ اسفند خبر داد و گفت: در همین راستا عرضه کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان بین ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

  • نویسنده : سیدسینا بنی هاشمی