جانشین پلیس تهران بزرگ، از شناسایی و کشف انواع کالاهای اساسی احتکار شده به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد. 

به گزارش آماج خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند با اعلام این خبر بیان کرد: با نزدیک شدن ایام پایانی سال و نظارت بر توزیع کالای اساسی در بازار، طرح مشترک بازرسی از انبارها و برخورد با محتکران اقلام ضروری به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت طی چندین مرحله بازرسی از انبارها و مغازه‌های عمده‌فروشی مواد غذایی در شهر تهران یک انبار احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان را از قبیل انواع خشکبار و حبوبات نظیر نخود، لپه، پسته، برنج ایرانی و خارجی کشف کردند.

 

جانشین پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این راستا مالک انبار شناسایی و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

سردار هداوند خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خرید شب عید، همچنین لزوم جلوگیری از قاچاق و احتکار در جهت تنظیم بازار، رفع نیازها و مایحتاج ضروری مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۲۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرید.

 

  • نویسنده : آنا سیری