۱۲ محصول دانش بنیان روز سه‌شنبه در آیینی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، استاندار و جمعی از مسوولان این استان رونمایی شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا، این محصولات در حوزه‌های نانو مکانیک، مکالکترونیک، پدافند هوایی، هوش مصنوعی شیمی ، دبی سنجی شبکه فاضلاب، دستگاه‌های عیب‌یاب و درجه‌بندی کاشی دستگاه تشخیص سایز و قوس کاشی، کربومور نوعی پودر بند آورنده خون، ایزونانائیک اسید، ضدعفونی کننده‌های نوین زیست سازگار با گرید غذایی، ژل‌ها و کرم‌های آرایشی و بهداشتی بر پایه‌ی لیپوزوم، خشک‌کن سریع، دستگاه‌ کارت‌خوان سامانه سوخت، درایور روشنایی شهری و چادر اصلاح سطح شده با نانو سامانه فایتو زوم است.

سورنا ستاری در ادامه از نمایشگاه محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مرکز توسعه فناوری‌های نوین معدن‌کاری در این پارک بازدید کرد.

بازدید از مرکز توسعه فناوری های نوین معدنکاری، بهره بردای از مرکز نوآوری و پوشاک ، افتتاح بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید صدوقی ، بازدید از پژوهشکده علوم تولید مثل و شرکت در نشست ستاد نوآوری و فناوری و اقتصاد دانش بنیان از دیگر برنامه های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر به استان یزد است.

  • نویسنده : فاطمه همتی