مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: ۳۳۷ هزار مشترک خانگی در استان مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند که معادل ۵۲ درصد تمام مشترکین خانگی است.

به گزارش آماج خبر به نقل از  آوای هگمتان، علی سهرابی بیدار با اشاره به اینکه ۵۸۵ هزار مشترک خانگی استان همدان یعنی معادل ۹۱ درصد کل مشترکین خانگی در پیک مصرف، زیر الگوی مصرف قرار دارند اظهار کرد: ۳۳۷ هزار مشترک خانگی مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند که معادل ۵۲ درصد تمام مشترکین خانگی است.

وی با اشاره به افزایش میزان انرژی در تمام تعرفه‌ها که ۴.۶ درصد رشد داشته است گفت: از ابتدای سال گذشته ۱۹ هزار و ۶۶۴ انشعاب واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۳.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان به گذر موفق از پیک بار تابستان گذشته با جلب مشارکت مشترکین و کاهش بار بیش از ۱۴۴ مگاوات متاثر از انجام این اقدام اشاره کرد و افزود: تحلیل تاثیر بخش خانگی در کاهش پیک بار تابستان سال گذشته به دو روش متفاوت بود که نتیجه هر دو روش کاهش بار بیش از ۳۳.۷ مگاوات برق را داشت.

سهرابی با تاکید به اینکه بیش از ۸۸ درصد از انشعابات دیماندی قابلیت رویت پذیری و ۳۰ درصد کنترل‌پذیر هستند عنوان کرد: کنترل و بازرسی لوازم اندازه‌گیری به تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۰۰ عدد نسبت به مدت سال قبل ۰.۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. سهرابی‌بیدار با بیان اینکه مبالغ استحصال شده ناشی از تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری معادل ۶۱ میلیارد ریال است که نسبت به سال قبل آن ۲۰ درصد رشد داشته گفت: انرژی استحصال شده ناشی از تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری معادل ۹۱ میلیون کیلووات است که نسبت به سال قبل نیز ۱۵ درصد رشد دارد.

وی از افزایش ۱۰۰.۰۳ درصدی میزان وصول مطالبات خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۶ درصد رشد داشته است.

  • نویسنده : سوگند نساء
  • منبع خبر : آوای هگمتان