مدیر کل پست با فرماندار مارگون‌ در محل فرمانداری شهرستان مارگون دیدار و گفتگو کرد.

مختار اندر خور فرماندار مارگون‌ گفت:امروز اگر میخواهیم جامعه به سمت توسعه برود نظر در کشور تابع استان و در شهرستان به توسعه مطلوب برسیم باید سراغ روش های علمی تکنولوژی و دولت الکترونیک رفت یکی از نهاد های که مردم با آن سر کار زیاد دارند پست است.

وی افزود: می‌بینیم که همه محموله های بزرگ و کوچک توسط پست ارسال و دریافت میشود .

اندر خور گفت:خوشبختانه در رأس استان ما شخصی انقلابی و جهادی ،متدین ،متخصص و دلسوز وجود دارد در طی این دو سال دولت سیزدهم خدمات خوبی را به استان و شهرستان ها ارائه داده.

اندر خور ادامه داد:امیدوارم که با داریت وی هم پروژه ی جی نف (GNAF)در شهرستان مارگون راه اندازی و و تکلمیل شود هم نشانه استاندارد و پلاک گذاری در سطح شهرستان برای سهولت ارسال و دریافت محموله ها انجام شود.

و ی افزود:پلاک کد پستی و‌کد پستی برای همه افراد و‌خانوار ها در نظر گرفته شود گر چه پست می‌تواند با حذف واسطه ها شعار سال را شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است نقش بسزایی هم در جلوگیری از و کاهش قسمت ارسال و دریافت محموله و هم در بحث اشتغال زایی داشته باشد.

مقام ارشد دولت در شهرستان مارگون اضافه کرد:امیدوارم که مدیران دولت سیزدهم با تعامل و همگرایی سیاست های کلان دولت را که منتهی میشود به خدمت صادقانه به مردم سر لوحه قرار دهیم عمل‌گرا باشیم.

سید علی نصیبی مدیر کل پست در نشست با فرماندار مارگون‌در سه زمینه کلی اعلام آمادگی کرد و گفت:پروژه جی نف (GNAF)که یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی هست و نیاز است همه مسئولان شهرداری و دهیاران کمک کنند که بتوانیم در بحث خدمت دهی تحول دیجیتال حرکت کنیم و انشاالله خدمات خوبی را ارائه دهیم.

وی افزود:بحث فروشگاه های اینترنتی که همه دنیا دارد به سمت آن می‌رود نیاز است که با همکاری همه ما در بحث خطوط و راه اندازی زیر ساخت ها ،خدمات را به مردم ارائه بدهیم که هر جایی که اینترنت هست خدمات هوشمند هست مردم درخواست هایشان را از طریق بازار الکترونیک سفارش دهند.

وی ادامه داد: به عنوان پست با حذف واسطه ها این خدمت را به صورت مستقیم در تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید هم به مردم و هم به جامعه میتوانیم کمک کنیم.

مدیر کل پست گفت:موضوع روستا بازار هست که انشا الله روستاییان عزیز خدمات محصولاتشان را از طریق پست به سراسر کشور به فروش برسانند همکاری کامل را داریم.

وی تصریح کرد:بحث پلاک کوبی خانه به خانه و پلاک کوبی منازل را داریم که بحث کد پستی و پلاک شهرداری و دهیاری است اعلام آمادگی کردیم با توانمندی های که بخش خصوصی دارند با همکاری هم بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : صادق آبدار