استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای و مجلس خبرگان رهبری در اسفند امسال گفت: تلاش می‌شود به کوری چشم دشمن انتخاباتی سالم، پرشور، با امنیت بالا و رقابت خوب برگزار شود.

استاندار بوشهر گفت: حضور بی‌نظیر ملت فهیم، آگاه و هوشیار ایران در آئین‌های محرم پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌های دشمن بوده است.

به گزارش  آماج خبر از بوشهر؛ احمد محمدی‌زاده در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با حضور سخنگوی دولت با بیان اینکه هرچه زمان می‌گذرد صف‌بندی بین جبهه حق و باطل آشکارتر می‌شود اظهار کرد: اقدام اخیر دشمن در خصوص کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم و به فراموشی سپردن نهضت عاشورا و یاد امام حسین (ع) یکی از مصادیق صف‌بندی بین جبهه حق و باطل است.

وی افزود: دشمن خبیث امسال با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات خود در داخل و خارج از کشور و با به راه انداختن پویش نه به لباس مشکی برای کم رنگ کردن نهضت عاشورا تلاش کرد، اما این ملت فهیم و آگاه با درک درستی از شرایط با حضور خود تمام توطئه‌های بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را نقش برآب کرد.

استاندار بوشهر گفت: شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها امروز مجاهدان و پیام رسان در راه اعتلای جبهه حق هستند.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ سال طلایی برای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است اظهار کرد: بسیاری از اقداماتی که دولت مردمی از یکسال و نیم گذشته شروع کرده امسال منتج به نتیجه می‌شود.

  • نویسنده : سحرقائدی