وضعیت عملکرد کاراته ، اهداف و برنامه های آن در غرب کشور با حضور نایب رئیس فدراسیون کاراته کشور، نواب رئیس هیات های استان های کرمانشاه، کردستان و همدان در خانه کاراته کرمانشاه برگزار شد. برگزاری مسابقات چند جانبه ای منطقه ای و کنترل و ساماندهی فعالیت سبک های غیرکنترلی و ایجاد تعامل سازنده مابین مربیان و ورزشکاران اصلی ترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از عملکرد هیات های کاراته در غرب کشور گفت: موفقیت های اخیر در آلماتی قزاقستان حاصل زحمات و تلاش های تک تک های ورزشی سراسر کشور بوده است و این روند در آینده نیز باید ادامه داشته باشد.

اشرف امینی خاطرنشان کرد: یکی از مباحثی که در مسابقات آلماتی قزاقستان برای ما هویدا شد، ارتباط بین مربیان و ورزشکاران بود ، چرا که در هنگام دعوت به تیم ملی برخی از ورزشکاران با ایجاد چالش های از طرف مربیان آنها مواجه شدیم و ارائه راهکار مناسب و از بین بردن این چالش ها یکی از اهداف مهم کاراته برای مسابقات بعدی است.غرب کشور از توان و ظرفیت بسیار بالای در کاراته برخوردار است و هیات کاراته این استان ها می توانند با برنامه ریزی منسجم زمینه همکاری بیشتر و ایجاد مسابقات چند جانبه با جوایز نقدی را طراحی و اجرا کرده و همین همگاری در زمینه کمپ های تمرینی مشترک و اردوهای آمادگی ادامه داشته باشد.

همچنین در حاشیه این جلسه پروین صفایی پور نایب رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با تشریح توان این استان گفت: استان کرمانشاه با کسب یک مدال طلا و یک نقره در مسابقات آلماتی ، نقش موثری در قهرمانی تیم ملی داشته باشد.هیات کاراته استان کرمانشاه سعی دارد با برگزاری منظم مسابقات استانی و حضور مقتدر در لیگ های کشور زمینه ارتقای این حضور خود را بیش از پیش فراهم کند.

 

 

  • نویسنده : نهاله السادات محرابی
  • منبع خبر : خبر فارسی