تیم های برتر رقابت های انتخابی پرورش اندام و بدنسازی خوزستان معرفی شدند.

عباس خلیلی دبیر هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات هفتم و هشتم بهمن ماه به مناسب دهه مبارک فجر با حضور ۲۶۰ ورزشکار از سراسر استان در در رشته‌های پرورش‌اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در اهواز برگزار شد. 

 

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در دو روز به صورت منظم برگزار شد که در پایان تیم های برتر این رقابت ها معرفی شدند و نفرات برتر با نظر کمیته فنی استان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

 

دبیر هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان گفت: در این دور از مسابقات تیم هایی از شهرستان های آبادان، اهواز، اندیمشک، باغملک، امیدیه، بندرامام خمینی، بهبهان دزفول، ایذه، ماهشهر، مسجدسلیمان، رامهرمز، سوسنگرد، شادگان، شوش، شوشتر و هویزه شرکت داشتند که در پایان نیز به نفرات برتر هر رده، حکم و مدال و به تیم های برتر این دوره از مسابقات حکم و جام اهدا شد.

 

وی با اشاره به تیم های برتر، عنوان کرد: در بادی بیلدینگ تیم های شوک اهواز، سام آبادان و شهرستان درفول به ترتیب اول تا سوم شدند، در بادی کلاسیک باشگاه شهید شیرالی اهواز، انعطاف اهواز و باشگاه شوک اهواز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آورند و در بخش فیزیک نیز تیم شوک اهواز بر سکوی نخست ایستاد، باشگاه داتیس موفق به کسب مقام دوم شد و باشگاه انعطاف در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

خلیلی در پایان از سطح مسابقات تمجید کرد و گفت: ورزشکاران در سطح آمادگی خوبی با هم به رقابت پرداختند.

  • نویسنده : سونیا فتاحی
  • منبع خبر : ایسنا