با تلاش ماموران پلیس، باند بین المللی قاچاق سلاح در خوزستان متلاشی شد.

به گزارش آماج خبر، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و تشدید اقدامات اطلاعاتی از فعالیت سرکرده باند بین المللی که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشور‌های منطقه اقدام به ورود محموله سلاح و مهمات به داخل استان کرده، مطلع شدند.

 

سردار سید محمد صالحی با اشاره به اینکه قاچاقچی مزبور محموله سلاح را جهت توزیع در سطح استان به شهرستان ماهشهر منتقل کرد، افزود: به واسطه برنامه‌ریزی‌های روز‌های اخیر معاندان جهت التهاب آفرینی و احتمال استفاده از این محموله‌ها در اغتشاشات و ایجاد ناامنی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل دپوی محموله را با همکاری رده همنام خود در ماهشهر شناسایی و طی یک عملیات مقتدرانه زیر ضربه قرار دادند.

 

وی ادامه داد: در این عملیات پیچیده و مقتدرانه ۲۳ قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه کلت کمری، یک قبضه سیمینوف، ۱۲۶ فشنگ جنگی، ۶ تیغه خشاب و ۴ دستگاه بی‌سیم دستی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط ضمن انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات ۳ عضو این باند نیز دستگیر شدند، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده