محسن انصاری رئیس مجمع جوانان استان البرز در باب حواشی ایجاد شد : طبق گفته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، جوانان مومن و انقلابی باید از کسانی که بسیار از فضای ولایت فقیه و انقلاب و اسلام دور و حتی مخالف هستند با دعوت کردن این افراد و از روش های مختلف آنها را به راه درست و حق که این راه می‌باشد برگردانند.

رئیس مجمع ملی جوانان استان البرز اضافه کرد:

آقای وحید یامین‌ پور معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان بسیار فرد باهوش و زیرکی هستند و کاری را بدون برنامه ریزی و اصول های اولیه انجام نمیدهند و از نظر بنده میتوان این عمل را از دیدگاه مثبت بررسی کرد که ایراداتی نیز دارد ؛ در اولین نگاه میتوان گفت قصد آقای یامین پور عمل کردن به این توصیه بوده است ، ولی متأسفانه از راه و روش درستی این عمل انجام نشده است چون بلاگر های اینستاگرام که از راه و روش غلط خود را میان مردم محبوب کرده اند باید در برهه زمانی اول روی این افراد تخصصی سرمایه گذاری شود و منظور از سرمایه گذاری تخصصی تعلیم و تربیت این عزیزان به شیوه ی تمدن ایرانی و اسلامی است.

 

 

انصاری اضافه کرد:

صلاح بود در جلسه ی اول این نشست در یک نهاد دولتی صورت نمی‌گرفت زیرا بلاگر های اینستاگرام حاضر در این نشست با فیلمبرداری و عکسبرداری از لوگوی وزارت ورزش و جوانان سوء استفاده کرده اند .

 

 

وی گفت :

ای کاش در اولین نشست عنوان مروجین ازدواج آسان را به بلاگر های اینستاگرام نمی‌دادند چون این عزیزان بسیار در زندگی تجملاتی و تشریفاتی غرق شده اند و کسی میتواند مروج این امر باشد که خود با این فضا آشنایت کاملی داشته باشد.

 

 

محسن انصاری در آخر ضمن تأکید بر شخصی بودن نظرات خود افزود:

هر تغییری نیازمند هزینه های است و شجاعت ایشان در این بابت را تحسین میکنم ؛ اما بنده توقع این رفتار را از آقای یامین پور نداشتم چون قبلاً از نظر بنده وی یک فرد سیاسی محافظه کار بود ولی این اتفاقات باعث شد که نظر بنده نسبت به ایشان کاملا تغییر کند و این فرد را یک انسان اجتماعی و معمولی بدانم.

  • نویسنده : مانی صیادپور
  • منبع خبر : آماج خبر