جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق اسلحه توسط ماموران انتظامی در این استان خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، حین کنترل خودروهای عبوری در راه های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن ها را بمنظور بازرسی دقیق تر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از توقیف ٢ خودرو  و بازرسی از آنها با  هماهنگی قضایی، موفق به انهدام باند قاچاق اسلحه و کشف ۳۵ قبضه اسلحه شکاری به همراه یک هزار و ۶۰۰ فشنگ  شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی تاکید کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

سردار هاشمی فر خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با خرید، فروش و نگهداری سلاح های غیرمجاز برخورد می کند و  در این راستا از شهروندان درخواست می شود تا درصورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد های قانونی با متخلفان صورت گیرد.

 

  • نویسنده : فاطمه کریمیان