مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ۱۶۹ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال هطی فته دولت در نقاط مختلف استان خوزستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش آماج خبر، علی خدری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژهها در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در مناطق مختلف استان خوزستان اجرا شده اند.

 

او هدف از اجرای این پروژه ها را تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکان ها و منابع موجود همچنین تامین برق پایدار و مطمین در سطح استان خوزستان برشمرد و گفت: از این تعداد پروژه تعداد ۱۴۰ مورد افتتاح و ۲۹ پروژه کلنگ زنی خواهند شد.

 

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: این پروژه ها در زمینه تامین برق شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی، کاهش تلفات، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، برقرسانی به روستاهای فاقد برق، فیدر خروجی و قدرت مانور اجرا شده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

 

خدری بیان کرد: ۱۳۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۵۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۳۳۳ دستگاه ترانسفورماتور و سه هزار و ۱۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در قالب این پروژه ها در نقاط مختلف خوزستان نصب شده است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان اضافه کرد: این پروژه ها در ۲۳ شهر خوزستان اجرا شده و یا در دست اجرا هستند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده