فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ کدام از خط‌های چپ و راست سیاسی مطرح نبود، ایشان مرد میدان و اخلاق درعمل بود.


سرادر پاسدار علیرضا تنگسیری ظهر امروز در سومین همایش مرد زمانه با بیان اینکه شهدا زنده هستند و وظیفه امروز ما دفاع از خیمه شهدا است، اظهار کرد: دشمن تصور می‌کرد سردار سلیمانی با این توطئه از بین می‌رود اما نقش آن شهید بزرگوار حتی از زمان حیات نیز بیشتر و پررنگ تر شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی، حاج قاسم‌ها را تربیت کرد، اضافه کرد:حاج قاسم سلیمانی شمشیری است که دائم بر سر دشمنان فرود می‌آید، فردی است که ۴۰ سال مبارزه کرد بخشی از این مبارزه برای دفاع از ناموس و کشور در جبهه‌های جنوب و غرب و بخشی برای دفاع از کشور در آن سوی مرزها بوده است..

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار دل‌ها در جنگ ۳۳ روزه و مقاومت غزه محور مقاومت را زنده کرد، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی برگردن تمام ادیان، اقوام و اقلیت‌ها حق داشت چون با جان خود برای آنان امنیت و آرامش به ارمغان آورد.

تنگسیری یکی از اصول مهم مکتب حاج قاسم سلیمانی را ولایتمداری دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی از جمله کسانی بود که بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی مسیر خود را تغییر نداد و همواره پشتیبان ولایت بود.

وی بصیرت افزایی را دیگر اصل مکتب سردار سلیمانی خواند و عنوان کرد: برای ایشان هیچ کدام از خط‌های چپ و راست سیاسی مطرح نبود. شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان و اخلاق درعمل بود و با شهادت خود ماندگار، زنده و رستگار شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: استکبار ستیزی، اخلاص، تقوا و شجاع در مقابل دشمنان بودن را از ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی بود که همه باید از مکتب این شهید درس بگیریم چون او نمونه در ولایت‌مداری و متنفر از خط و خط بازی سیاسی بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شهدای تفحص شده اظهار کرد: استخوان‌های شهیدان این مرز بوم همچون میخی پایه های انقلاب را مستحکم کرده و موجب عزت و اقتدار کشور شده است.

 

  • نویسنده : نوید رضا پارسایی