مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت:در پی بارش برف در دوشنبه شب و روز سه‌شنبه به ۲۲۵ نفر از افراد گرفتار در برف از سوی امدادگران این جمعیت امدادرسانی شد.

مسعود مثنوی گفت: در این مدت امداگران این جمعیت به ۶۴ خانوار گرفتار در بارش برف امداد رسانی کردند و هفت بسته غذایی میان در راه ماندگان توزیع شد.

وی افزود: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در این مدت با تلاش ۲۴ امدادگر در قالب هفت تیم و چهار دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی کمک دار انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر  چهار محال و بختیاری ، با بیان اینکه این امدادرسانی‌ها شامل رهاسازی و هدایت خودروهای گرفتار در برف، اسکان، توزیع اقلام و انتقال به اماکن امن بود، افزود: با آغاز طرح امداد زمستانی ۲۲ پایگاه امداد و نجات این جمعیت ، شامل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و پایگاه موقت با تمام تجهیزات از جمله خودرو، آمبولانس و تجهیزات امدادرسانی آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی اظهار داشت: در این طرح ۸۳۵ امدادگر و نجاتگر شامل ۱۷۶ نفر خواهر، ۶۵۹ نفر برادر و ۱۸ نفر عضو تیم ایثار آماده ارائه خدمات به حوادث احتمالی به هموطنان هستند.

مثنوی گفت: ۱۴۵ نفر نجاتگر و امدادگر نیز در قالب ۳۶ تیم تخصصی اسکان و توزیع اقلام و تیم انتقال اضطراری، ۴۲ نفر در قالب ۱۰ تیم تخصصی و نجات فنی، ۱۴۰ نفر در قالب ۳۵ تیم تخصصی آماده ارائه خدمات در این طرح هستند.

به گفته وی، ۲۵ دستگاه آمبولانس و ۱۲ دستگاه خودروی نجات در چهارمحال و بختیاری در این طرح آماده امدادرسانی به مردم وجود دارد.