سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: مسابقه رالی شهری خانواده به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش آماج خبر، اسکندر عیسوند گفت: ۲۳ دی ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه رالی شهری خانواده در اهواز انجام می‌شود که شرکت در این مسابقه برای عموم  آزاد است.

 

وی ادامه داد: این مسابقه ساعت ۸:۳۰ صبح از پیست غدیر اهواز شروع می‌شود که مسیر آن ۶۵ کیلومتر به صورت رفت و برگشت است و طی مسیر نیز تایم گیری صورت می‌گیرد.

 

سرپرست هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: همچنین هیئت پیش از آغاز مسابقه رالی یک کلاس توجیهی نقشه‌خوانی برای شرکت کنندگان برگزار می‌کند که افراد با نحوه خواندن نقشه و همچنین مسیر مسابقه آشنایی پیدا می کنند.

 

وی بیان کرد: هدف از برگزاری مسابقه رالی شهری خانواده علاوه بر ایجاد شور و نشاط میان اعضای خانواده‌ها، آشنا کردن عموم با نحوه صحیح رانندگی‌کردن است.

 

عیسوند با بیان اینکه تمامی رانندگان حاضر در این مسابقه باید قوانین راهنمایی و رانندگی کشور را رعایت کنند، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند با ارائه کپی کارت ملی، کپی و اصل گواهینامه به دفتر هیئت واقع در ورزشگاه تختی اهواز مراجعه کنند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده