تیم ملی فوتسال ایران با سرمربی‌گری وحید شمسایی شب گذشته در سومین دیدار سوم خود از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ کویت در منطقه مرکز و جنوب آسیا توانست با نتیجه 8 بر 1 و با گل‌زنی مسعود عباسی بازیکن موفق قمی، تیم ملی قرقیزستان را شکست دهد و به عنوان صدر نشین به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در آخرین دیدار مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف قرقیزستان رفت که این بازی با نتیجه ٨ بر ۱ ‏‬به پایان رسید، در این بازی مسعود عباسی ستاره قمی تیم ملی اولین گل ملی خود را در بازی‌های رسمی، مقابل تیم ملی قرقیزستان به ثمر رساند.

 

در این مسابقه که از ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد حسین طیبی، مرتضی عزتی، علیرضا رفیعی پور(۲)، سعید احمد عباسی، محمد حسین درخشانی، مسعود عباسی برای ایران گلزنی کردند.

 

تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران تحت هدایت وحید شمسایی با این نتیجه و کسب ۳ پیروزی، به عنوان صدرنشین گروه A منطقه جنوب و مرکز آسیا به مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا راه پیدا کرد که مرحله نهایی مسابقات مهرماه و به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود.

 

ایران پیش از این با نتیجه ۱۷ بر صفر مالدیو را گلباران کرد و در دومین دیدار مقابل ترکمنستان با به ثمر رساندن ۳ گل پیروز شد.

 

از این گروه علاوه بر ایران، تیم ترکمنستان ‏‬هم به جام ملت‌های آسیا صعود کرد، از گروه B این منطقه هم ازبکستان و تاجیکستان جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

  • نویسنده : مهدی حاجیلو