فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموریت‌های فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از کلانتری‌های مرکز و شهرستان‌های استان اصفهان از امسال تفکیک و به تدریج به صورت جداگانه انجام می‌شود.

به گزارش آماج‌خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری گفت: هم اینک ماموریت‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به گشت و کلانتری‌ها ارجاع و به صورت مشترک با حوزه پلیس پیشگیری انجام می‌شود.

 

تفکیک این ماموریت، جزء اولویت‌های نیروی انتظامی استان برای کلانشهر اصفهان در سال ۱۴۰۱ است که جلسات هماهنگی آن صورت گرفته است و با تامین نیروی انسانی محقق خواهد شد.

 

اوتامین نیروی انسانی را مهمترین موضوع برای انجام این اقدام بیان کرد و گفت: تفکیک ماموریت‌ها به تخصصی شدن فعالیت‌های پلیس ۱۱۰ و همچنین کاهش حجم کار کلانتری‌ها و رسیدگی بهتر به وظایف محوله در این مراکز منجر می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان چنین اقدامی را به مصلحت مردم در ارائه خدمت تخصصی و سریع پلیس ۱۱۰ دانست و گفت: ارائه خدمت توسط یگان تخصصی و رسیدگی به موقع به مراجعان کلانتری از دیگر آثار تفکیک‌ماموریت‌های پلیس ۱۱۰ با کلانتری است.

 

به گفته سردار میرحیدری در نخستین اقدام، تفکیک ماموریت‌ها در کلانشهر اصفهان و پس از آن در دیگر شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.

 

بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی استان اصفهان، روزانه به صورت متوسط ۱۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ انجام می‌شود.

 

  • نویسنده : سارا جباری