معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: طی ۱۰ روز گذشته، ۷۵ هزار قرص نان و ۵۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین زائران اربعین در این قرارگاه توزیع شده است.

 

به گزارش آماج خبر به نقل خبرگزاری فارس، عباس آخوندی در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به اینکه از ۷ شهریور‌ماه فعالیت معاونت پشتیبانی در قرارگاه مردمی اربعین آغاز شده است، بیان کرد: برای زائران سیدالشهدا(ع) سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در این قرارگاه تدارک دیده شده و تا کنون بیش از ۵٠ هزار پرس غذا طبخ و توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه ۳واحد نانوایی، صبح و عصر مشغول به تهیه نان هستند، افزود: ۷۵هزار قرص نان تا به امروز در این نانوایی‌ها پخت و بین زائرین اربعین حسینی توسط خادمان قرارگاه مردمی اربعین توزیع شده است.

 

آخوندی گفت: همچنین با همکاری خادمانی از کشور پاکستان و افغانستان، ایستگاه صلواتی چای و شربت به صورت شبانه روزی در قرارگاه فعال است.

 

وی ابراز کرد: معاونت آماد و پشتیبانی قرارگاه مردمی اربعین در استان قم، آمادگی دارد روزانه ۱۵هزار زائر اباعبداللّه الحسین (ع) را در صحن‌های امام حسن عسکری (ع) و بقیع مسجد مقدس جمکران اسکان داده و پذیرایی کند.

 

معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه مردمی اربعین خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای ایاب و ذهاب خادمین قرارگاه اربعین نیاز به راننده جهادی داریم و علاقه‌مندان می‌توانند برای خدمت در این زمینه با شماره تلفن ٠۹۱۲۷۴۷۲۶۹۴ هماهنگ کنند.

  • نویسنده : سمیرا مرادیان