شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی مقابل پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل می‌توانند صدر جدول را به نام خودشان بزنند.

گل گهر  تا پیش از هفته هشتم که در سیرجان مقابل استقلال به میدان رفت، هفته‌ها بود که طعم باخت را نچشیده بود و با وجود اینکه در این مسابقه در دقایق پایانی مغلوب پنالتی یامگا شد ولی بار دیگر به مسابقات بازگشت و پس از پیروزی پرگل برابر نفت مسجد سلیمان توانست از چهار مسابقه به سه پیروزی دست پیدا کند و اگر شاگردان قلعه‌نویی مقابل نساجی غافلگیر نشده بودند، همین حالا صدرنشین جدول بودند.

حال این فرصت برای گل‌گهری‌ها وجود دارد که بار دیگر حضور در صدر جدول را در دوران مربیگری امیر قلعه‌نویی  این مدعی تازه وارد شده به جمع بزرگان فوتبال ایران تجربه کنند و برای این مهم باید روز آینده با حفظ روندی که دارند پرسپولیس را در ورزشگاه قاسم سلیمانی با شکست بدرقه کنند.

آبی پوشان سیرجانی پس از برگزار نشدن بازی هفته سیزدهم آنها مقابل آلومینیوم در اراک حالا با استراحتی کافی آماده‌اند که این ماموریت مهم را به انجام برسانند و با ۲۷ امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر جای استقلال را در صدر جدول بگیرند. البته سپاهان هم روز آینده با پیکان مصاف می‌دهد و گل‌گهر با آگاهی از نتیجه این مسابقه به مصاف شاگردان گل‌محمدی می‌رود.

  • نویسنده : رادوین مقیمی
  • منبع خبر : ورزش سه