به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۱۵ سارق حرفه‌ای در طرح تشدید مقابله با سرقت خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد گفت: طرح تشدید مقابله با سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین خریداران اموال مسروقه در سطح شهرستان اجرایی و عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، ۱۵ سارق حرفه‌ای دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به این که در این طرح، ۲ نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، گفت: اجرای این طرح تا رفع دغدغه‌های مردم در حوزه سرقت و امنیت پایدار در سطح شهرستان تداوم خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر این که لازمه تحقق امنیت پایدار در سطح شهرستان، مشارکت همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی تامین نظم و امنیت و همچنین مشارکت مردم را می‌طلبد، بیان داشت: دستگاه‌هایی که در امر پیشگیری از سرقت برای آن‌ها وظایفی تعیین شده ان شاء الله به وظایف خود عمل کنند تا شاهد امنیت خوب و پایداری در شهرستان ایلام باشیم.

سرهنگ حیدری زاد بیان کرد: از آنجایی که تامین امنیت و رفع دغدغه‌های شهروندان به خصوص در بحث مواد مخدر و ارتقاء احساس امنیت یکی از مطالبات جدی همشهری‌های خوب و عزیز از پلیس است، این طرح را تداوم خواهیم داد.

  • نویسنده : زهرا شهبازی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان