استاندار بوشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده سالانه ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان ساخته می‌شود.

به گزارش آماج خبر، احمد محمدی زاده در آیین آغاز ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت جهش تولید مسکن در کنگان، تامین مسکن نیازمندان و اقشار محروم را از سیاست‌های دولت عنوان کرد و افزود: در همین راستا حمایت از طرح‌های ساخت مسکن از اولویت‌های استان به شمار می‌رود.

 

وی اضافه کرد: بر همین اساس با برنامه ریزی انجام شده ساخت سالانه ۱۰هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

استاندار بوشهر ادامه داد: در گام نخست این طرح عملیات اجرایی ساخت ۲هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی و درگام دوم یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های کوچک و روستا‌های استان آغاز شده که ساخت آن برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

 

وی بر سرعت بخشی در ساخت مراحل اول و دوم واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن در استان تاکید کرد و افزود: به‌زودی گام سوم و چهارم نیز به صورت انبوه‌سازی مسکن در دیگر شهر‌های استان بوشهر آغاز خواهد شد.

 

محمدی‌زاده تصریح کرد: با وجود اهمیت مسکن، اما این استان عقب ماندگی‌های قابل توجهی در این بخش دارد که با توجه به سیاست جهش تولید مسکن باید گام‌های موثری در این راستا برداشته شود.

 

وی عنوان کرد: اگر موضوع مسکن نیازمندان حل شود بیش از ۶۰ درصد هزینه‌های زندگی افراد جامعه کاهش می‌یابد.

 

استاندار بوشهر، مسکن موتور محرک اقتصاد در جامعه دانست و تاکید کرد: اگر این حوزه در استان فعال شود به دنبال آن چرخه تولید، فعالیت، کار و تجارت نیز رونق می‌گیرد.

 

 

 

  • نویسنده : معصومه مذکوری