فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان: سناریور‌های دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست و آشوبگران رسوا خواهد شد.

به گزارش آماج خبر، سردار حسن شاهوارپور، امروز جمعه یکم مهرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای اهواز گفت: دشمنان ایران پس از شکست در جنگ تحمیلی، با هدف ضعیف جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، سناریو‌های دیگری را طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: باتوجه به اینکه بدخواهان کشور در فتنه سال ۱۳۸۸ به نتیجه نرسید، یک اتفاق در ایران را بزرگ جلوه می‌دهد سوء استفاده می‌کند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه دشمنان امروز با بزرگ جلوه دادن جریان “مهسا امینی” دنبال آشوب در کشور هستند، ادامه داد: کسانی که به دنبال جنگ روانی در فضای مجازی هستند، رسوا می‌شوند و مشت محکمی بر دهان آن‌ها می‌زنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان می‌گوید: دشمنان به دنبال توطئه و شبکه‌های ماهواره‌ای ایران اینترنشنال و بی بی سی به دنبال آشوب در کشور هستند، اما این سناریو‌ها دیگر رنگی ندارد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی شبانه روز در خدمت مردم ایران است و با آشوبگران براساس قانون برخورد خواهد شد.

سردار شاهوار پور به دستاورد‌های مهم اشاره دوران دفاع مقدس برای نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: مقاومت همه جانبه در مقابل دشمنان، پیشرفت در صنایع دفاعی، تجهیزات نظامی و اقتدار در دنیا از جمله دستاورد‌های دوران دفاع مقدس به شمار می‌روند.

وی جنگ ۸ ساله عراق در مقابل ایران و حمله‌های زمینی و هوایی به مرز‌های کشور را نتیجه تحریک صدام برای تجاوز به خاک ایران دانست و افزود: جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد که ارتش و سپاه ثباتی نداشتند.

سردار شاهوارپور تخریب منازل و بیمارستان‌ها، بمباران و موشک باران شهرها، بی رحمی نسبت به کودکان، جوانان و بیماران را از جمله جنایت‌های هولناک صدام در برابر ملت ایران برشمرد و ادامه داد: در این شرایط، مجامع بین المللی در سکوت کامل بودند، زیرا فلج شدن اقتصاد و معیشت مردم ایران برای آن‌ها مهم نبود.

وی به استفاده از سلاح شیمیایی در جنگ برابر ایران اشاره و اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی مجامع بین المللی ۷ قطعنامه آماده کردند، اما هیچکدام در رابطه با جنگ نبود، زیرا مجامع بین المللی در سکوت کامل بودند و اعتقاد به حل جنگ با مذاکره داشتند.

سردار شاهوارپور قدرت الهی و مجاهدت رزمندگان دلاور در مناطق عملیاتی را عامل پیروزی دانست و ادامه داد: نیرو‌های نظامی و مردمی ما در کمترین زمان در عملیات‌های مختلف دشمن را از خاک ایران بیرون راندند و این اتفاق‌ها نشانه اقتدار نیرو‌های مسلح ایران است.

  • نویسنده : محمد خرم زاده