رئیس هیئت فوتبال نطنز گفت: تیم فوتسال بانوان نطنز، توانست جواز حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را کسب کند.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، مهدی عسکری اظهار کرد: تیم هیئت فوتبال نطنز توانست با کسب ۲ پیروزی در گروه خود، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را کسب کند.

 

وی افزود: مرحله دوم این مسابقات، در ۲ گروه ۴ تیمی به صورت متمرکز برگزار شد که تیم‌های هیئت فوتبال نطنز، استقلال ساری، وحدت خوزستان و آریا پاک البرز در یک گروه قرار گرفتند و نطنز میزبان این گروه شد.

 

رئیس هیئت فوتبال نطنز گفت: در اولین دیدار این گروه در روز گذشته، تیم نطنز توانست با نتیجه ۱۰ بر ۲ آریا پاک البرز را شکست دهد و وحدت خوزستان نیز در دیگر دیدار روز گذشته با نتیجه ۴ بر ۳ استقلال ساری را شکست داد.

 

وی تصریح کرد: امروز نیز در روز دوم این دیدارها، تیم هیئت فوتبال نطنز در یک دیدار حساس و نفس گیر، با نتیجه ۵ بر ۴ وحدت خوزستان را شکست داد و با برد ۳ بر یک آریا پاک البرز مقابل استقلال ساری، صعود بانوان نطنزی به لیگ برتر قطعی شد.

 

عسکری خاطر نشان کرد: فردا نیز ۲ تیم هیئت فوتبال نطنز با استقلال ساری و همچنین وحدت خوزستان با آریا پاک البرز مقابل یک دیگر قرار می‌گیرند.

 

وی تصریح کرد: صعود تیم هیئت فوتبال نطنز به لیگ برتر و حذف استقلال ساری از این گروه قطعی شده و بین ۲ تیم وحدت خوزستان و آریا پاک البرز، یک تیم به دور بعد راه خواهد یافت.

 

رئیس هیئت فوتبال نطنز پیرامون نحوه برگزاری دور سوم و نهایی این مسابقات گفت: نحوه برگزاری مسابقات این گونه است که ۲ تیم از این گروه و ۲ تیم از گروه دیگر مسابقات به دور نهایی رفته و ضمن صعود به لیگ برتر بانوان، نیمه نهایی لیگ دسته یک را برگزار خواهند کرد و سپس ۲ تیم به فینال رسیده و قهرمان لیگ دسته یک مشخص خواهد شد.

  • نویسنده : نگین جان نثاری