نماینده مردم قم در مجلس ‌با بیان اینکه موضوع حقابه های زیست محیطی استان مورد توجه باشد، گفت: مسئولین ضمن بهره مندی از ظرفیت هایی همچون پساب تصفیه شده، باید نسبت به تأمین حقابه های استان اهتمام جدی داشته باشند.

 

به گزارش آماج خبر به نقل از قم نیوز،  حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری ظهر روز شنبه با مدیرکل و معاونین محیط زیست استان دیدار و گفت و گو کرد.

 

سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این دیدار گزارشی از عملکرد این اداره کل در سال گذشته ارائه کرد و گفت: برای بهبود وضعیت محیط زیست و مقابله با آلایندگی های زیست محیطی در استان، نیازمند مشارکت آحاد جامعه و حمایت همه جانبه مسؤولان امر هستیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در این دیدار بیان کرد: استان قم با شرایط اقلیمی سخت و بارگذاری زیاد صنعتی مواجه است.

 

وی افزود: در این شرایط حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست کاری سخت و دشوار است، همه مردم و مسؤولان باید نسبت به بایدها و نبایدها زیست محیطی آگاه باشند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولین و مأموران اجرایی سازمان محیط زیست با وجود تمامی کمبودها و کاستی ها، باید برای انجام وظایف و رسالت های قانونی خود در جهت پاسداری از محیط زیست و تأمین سلامت جامعه محکم ایستادگی کنند.

 

ذوالنور با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید مسأله محیط زیست را به عنوان یکی از مسائل اولویت دار خود بدانند، تصریح کرد:موضوع حقابه های زیست محیطی استان مورد توجه باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان ضمن بهره مندی از ظرفیت هایی همچون پساب تصفیه شده، باید نسبت به تأمین حقابه های استان اهتمام جدی داشته باشند.

  • نویسنده : زهرا بهشتی