نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگران وضعیت شهرستان دشتستان در تابستان آینده هستیم، تصریح کرد: مسؤولان باید از همین امروز برای رفع چالش آب در شهرستان تلاش کنند و ما هم در کنار آن‌ها خواهیم بود.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست وحدت نیروهای انقلاب شهرستان دشتستان اظهار داشت: این نشست به منظور تقویت وحدت در بین نیروهای انقلابی شهرستان برگزار شده است و در این شرایط باید به جای تقابل به دنبال تقویت وحدت در مسیر اهداف انقلاب، آرمان‌های شهدا و در راستای خدمت به مردم باشیم.

 

وی از امام جمعه به عنوان محور وحدت در شهرستان نام برد و اضافه کرد: شما نیروهای انقلابی در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اید و امروز نیز باید با تقویت وحدت، برای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه یکی از درس‌های فتنه این بود که در اشخاص متوقف نشویم، افزود: هر جایی که بنده نیز اشتباهی داشته باشم، اولین گروهی که مقابل من می‌ایستد همین نیروهای انقلابی هستند.

رضایی اضافه کرد: امروز مردم ما مشکلات فراوانی از جمله بیکاری، بی‌آبی و مسائل معیشتی و… دارند ولی اولویت برخی افراد همچنان انتصابات است.

وی با بیان اینکه نگران وضعیت شهرستان دشتستان در تابستان آینده هستیم، تصریح کرد: مسؤولان باید از همین امروز برای رفع چالش آب در شهرستان تلاش کنند و ما هم در کنار آن‌ها خواهیم بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنبال تحقق گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت جوانان هستیم، گفت: از همه وزرا خواسته‌ایم که عملکرد و برنامه‌های خود در زمینه گام دوم انقلاب را اعلام کنند و این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: برخی ایراد می‌گیرند که چرا مسائل را به صورت خصوصی دنبال نمی‌کنید و این موضوع را فریاد زده و رسانه‌ای می‌کنند؛ بارها و بارها در خفا به مسؤولان تذکر داده‌ایم و درخواست کرده‌ایم که به مشکلات مردم رسیدگی کنند ولی هیچ عملی نمی‌بینیم و به همین دلیل ناچاریم که علنی بگوییم و مسائل را با مردم در میان بگذاریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این شهرستان سرشار از نیروهای توانمند است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود، گفت: متاسفانه ظرفیت عظیم انسانی دشتستان نادیده گرفته شده است.

رضایی با بیان اینکه در شهرستان باید وحدت را توسعه دهیم و دست‌هایی که دنبال تفرقه هستند را قطع کنیم، تصریح کرد: به فضل خدا تا آخر در کنار نیروهای انقلابی شهرستان و استان هستیم و در دفاع از نیروهای انقلاب کوتاه نخواهیم آمد.

  • نویسنده : نوید رضا پارسایی