فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: نیرو‌های ارتش مستقر در استان آماده هرگونه همکاری با دیگر نیرو‌های نظامی در هوا، دریا و زمین برای حفظ آرامش و امنیت ایران عزیز است.

به گزارش آماج خبر، امیر نعمت الله صدقی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان سپاه در استان اظهار داشت: یکی از مواردی که تا کنون توطئه دشمنان را خنثی کرده وحدت و همدلی نیرو‌های نظامی است.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این دیدار گفت: ارتش و سپاه دو بال اقتدار آفرین ایران عزیز هستند چرا که هدف اصلی هر دو حفظ امنیت و سربلندی وطن است.

 

سردار رمضان زیراهی با بیان اینکه همکاری و پشتیبانی نیرو‌های نظامی از یکدیگر ضرورتی بسیار دارد افزود: هماهنگی و پشتیبانی به هنگام هوایی ارتش می‌تواند نیروی دریایی سپاه را در انجام مأموریت‌های خود در خلیج فارس موفق‌تر کند.

 

همچنین فرمانده سپاه امام صادق استان گفت: حساسیت کار ارتش در استانی مثل بوشهر با توجه به موقعیت استراتژیک آن بسیار بالاست و انجام این ماموریت به بهترین شکل تاکنون نشان از جدیت توانایی و معنویت نیرو‌های ارتش مستقر در استان دارد.

 

 

 

  • نویسنده : حدیث ظریف دوست