علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری در بازدید از استادیوم علی دایی گفت: ورزشگاه علی دایی نیاز به بازسازی اساسی دارد.

به گزارش آماج خبر و به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، محمد جعفر علیزاده در بازدید از پروژه‌ ی استادیوم علی دایی اردبیل اظهار داشت: با بررسی کارشناسی و مطالعه جامع این مجموعه ورزشگاه علی دایی نیاز به بازسازی اساسی و اعتبار قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های کارشناسی و مطالعه زیربنایی این مجموعه بزرگ تامین اعتبار می‌شود، افزود: یک مشاور متخصص که در طراحی و ساخت ورزشگاه‌های کشور تجربه خوبی دارد انتخاب شده که نواقص موجود طبق نظر مشاور بر طرف می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تامین اعتبار خوبی برای رفع نواقص کل مجموعه تخصیص یابد و علاوه بر آن سالن پیست دو میدانی نیز در آینده نزدیک تکمبل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار اردبیل گفت:با پیگیری های انجام شده و قول مساعد سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی نواقص موجود در استادیوم ورزشی علی دایی بر طرف می شود.
اکبر بهنام جو اظهار کرد: مشکلات زیر بنایی از قبیل رختکن ها، محوطه و چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی و همچنین نفوذ آب از جایگاه تماشا گران به ساختمان اداری و سرویس های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و با تامین اعتبار مناسب این نواقص بر طرف می شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته توافق لازم برای انتخاب مشاور انجام شده بود افزود: با بررسی های کارشناسی و مطالعه زیر بنایی این مجموعه بزرگ تامین اعتبار می شود تا حداقل تا یکسال آینده رفع نواقص شده و تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان شود.
استاندار اردبیل ادامه داد: این پروژه به دلیل افتتاح سریع هنوز تحویل اداره کل ورزش و جوانان نشده و بعد از بازسازی و بهسازی در اختیار این دستگاه اجرایی قرار می گیرد.

  • منبع خبر : آماج خبر