مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این اداره کل تعهداتی در قبال تیم ها دارد اما در زمینه تیم‌داری، باشگاه‌داری و قراردادبستن بازیکن، انتخاب سرمربی و مربی وظیفه‌ای ندارد.

به گزارش آماج خبر، احمد بهروزیان فر در رابطه با ورزش جوانان در بندرگناوه افزود: هر تیمی خود مالک و ساختاری دارد و این اداره نمی تواند در کارشان دخالت کند و حتی قانون نیز در این زمینه اجازه نمی‌دهد.

وی اظهارداشت: برای ورود شاهین به لیگ برتر فوتبال خیلی تلاش شد و به نوعی زیرپوشش شهرداری قرار گرفت و خود را خوب نشان داد اما حالا شورای شهر تمایلی به هزینه کرد برای آن تیم که مال شهرداری است ندارد و دخالتی نمی توان در کار آنها کرد.

بهروزیان فر گفت: مسئولیت ما این است که هر تیمی از استان بوشهر که در لیگ‌های مختلف کشور حضور دارد، زیرساخت، ورزشگاه و حق میزبانی را برای آنها فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: برخی دوستانی که در این مسایل اظهارنظر و انتقاد می‌کنند، سازنده باشد.

وی افزود: در مدت هفت سال مسئولیت در این سمت خبرنگار و یا کسی بی احترامی نشده است و در اتاقم باز بوده انتقادها را پذیرفته ام.

بهروزیان فر بیان کرد: اگر ساختار و وضعیت زیرساخت های ورزشی استان بوشهر پیشرفت کرده است در نتیجه تعامل بین استانی بوده است.

وی گفت: بعضی اوقات کسانی به علت بی اطلاعی از وضعیت موجود در باره ورزش استان قضاوت می کنند و می گویند باید تیم‌داری کنید که وظیفه این اداره نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: در سالی که شاهین بوشهر قرار بود در لیگ برتر حضور یابد، ورزشگاه شهید مهدوی نواقصی داشت که در مدت کمتر از دو ماه و در گرما هر زیرساختی که فدراسیون اعلام کرده بود، فراهم شد.

وی ادامه داد: دوستانی که اکنون انتقاد می کنند که وضعیت موجود چنین است باید با هم همصدا شویم و به نمایندگان استان بگوییم از ظرفیت های صنایع نفت و گاز برای ورزش استان استفاده شود.

بهروزیان فر گفت: در استان بوشهر ۲۲ پتروشیمی وجود دارد و باید ورزشکاران و خانواده ورزش مطالبه گر باشند تا آنها از ورزش این استان حمایت کنند.

وی بیان کرد: ورزشگاه این استان همزمان با استادیوم شیراز افتتاح شد، اکنون وضعیت ورزشگاه بوشهر و شیراز را ببینید، در یک بازی تیم فجر نتوانست در شهر خود میزبانی بگیرد و درمشهد بازی کرد اما تمام دیدارهای تیم های استان بوشهر در مسابقات لیگ کشوری چه در بوشهر و پارس جنوبی و عامری، این استان میزبان بوده است.

  • نویسنده : فاطیما عباسی
  • منبع خبر : آماج خبر