فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از ۶ کیلو گرم مواد مخدر در دره‌شهر خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، سردار «دلاور القاصی‌مهر» اظهار کرد: درپی دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر توسط یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر به شهر دره شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دره‌شهر در یک عملیات مشترک با همکاری و پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پلدختر توانستند یکی از فروشندگان موادمخدر را در کمترین زمان ممکن رصد کرده و آنها را تحت کنترل قرار دهند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مأموران با هوشیاری کامل و با هماهنگی مرجع قضائی توزیع کننده موادمخدر را در هنگام حمل مواد مخدر در یک عملیات همزمان دستگیر کردند، خاطر نشان کرد : در این عملیات مشترک یک نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار ۶ کیلو و  ۸۵۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد.
 
به گزارش آماج خبر به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس ایلام، القاصی‌مهر در پایان ،اعتماد مردم به خادمان خود در مجموعه انتظامی را از سرمایه های اصلی پلیس دانست و گفت: پلیس برای حفظ سلامت جامعه با تمام توان و تلاش خود پای کار است و با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند.

  • نویسنده : زهرا شهبازی