میثم حجتی پور در گفتگو اظهار کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی به دلیل گستردگی ارائه خدمات و کارکرد یک بخش مجزا در تأمین اجتماعی است.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر وی افزود: خدمات تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران به سه بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم و کمسیون‌های پزشکی مانند از کارافتادگی و استراحت پزشکی تقسیم می‌شود.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه ۹ مرکز درمانی، ۲ بیمارستان و هفت درمانگاه تأمین اجتماعی در حال ارائه خدمات به افراد زیر پوشش این بیمه است.

 

حجتی پور بیان کرد: در چهار سال گذشته تحول بزرگی در حوزه درمان استان کرمانشاه صورت گرفته و مراکز درمانی سنقروکلیایی، پاوه و جوانرود راه اندازی شده و تا پایان سال نیز مراکز درمانی سرپل‌ذهاب، صحنه، هرسین و کنگاور راه اندازی می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اورژانس بیمارستان شهدا شهر کرمانشاه نیز در حال احداث است و برای تأسیس و راه‌اندازی به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و که اعتبار اولیه آن ۵۰ میلیارد تومان است و همچنین بخش زایشگاه و ال. دی. آر بیمارستان حضرت معصومه (س) نیز در حال راه اندازی است.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: طی سال گذشته در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان کرمانشاه شامل بیمارستان و مراکز درمانی سه میلیون مراجعه کنند به ثبت رسیده که نشان دهنده مراجعه سه بار هر بیمه شده است.

  • نویسنده : محمد طاها شریفی