زهره کودایی، سارا ظهرابی‌نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، ثنا صادقی، مرضیه نیکخواه، شقایق روزبهان، فاطمه پسندیده و فاطمه اردستانی بازیکنان اصفهانی هستند که به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شده‌اند.به گزارش آماج‌خبر به نقل از فارس؛ مریم آزمون مربی با‌سابقه فوتبال بانوان به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و فهرست مورد نظر خودش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کافا را اعلام کرد.

به گزارش آماج‌خبر به نقل از فارس، مریم آزمون مربی با‌سابقه فوتبال بانوان به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و فهرست مورد نظر خودش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کافا را اعلام کرد.

 

بر این اساس اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان جهت حضور در مسابقات کافا از ۶ تیرماه در مرکز ملی فوتبال زیر نظر سرمربی و کادر فنی آغاز می‌شود و تا روز سه شنبه ۱۴ تیرماه ادامه خواهد داشت و بازیکنان در روز پایانی اردو به مسابقات کافا که به میزبانی تاجیکستان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 

برهمین اساس مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ۳۱ بازیکن را به اردوی آماده‌سازی فرا‌خواند که از ۳۱ بازیکن دعوت شده به اردو ۲۳ بازیکن به مسابقات کافا اعزام خواهند شد.

 

زهره کودایی، سارا ظهرابی‌نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، ثنا صادقی، مرضیه نیکخواه، شقایق روزبهان، فاطمه پسندیده و فاطمه اردستانی بازیکنان اصفهانی هستند که به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شده‌اند.

  • نویسنده : سارا جباری