فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اختصاص یک سوله برای وسایل منازل تخریب شده یزد، گفت: همچنان با توجه به تعداد بالای منازل، نیاز به سالن‌های بیشتری برای این منظور وجود دارد.

به گزارش آماج‌خبر به نقل ازایسنا، سردار «حسین زارع کمالی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث اسکان چند نکته را باید مورد توجه قرار گیرد که یکی از این موارد بحث اتباع است که حتما باید مکان اختصاصی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: شهروندان غیربومی و شهروندان یزدی هم دیگر افرادی هستند که باید برای آنها برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: با توجه به این که مستاجران پول پیش برای اجاره پرداخت کرده‌اند، برخی صاحب‌خانه‌ها یا نمی‌توانند یا اقدام به پرداخت این پول تا پایان زمان اجاره نمی‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان عنوان کرد: حسینیه ثارالله را برای اسکان شهروندانی که منازل آنها تخریب شده در نظر گرفتیم و روزانه به صورت متوسط ۲۵ تا ۳۵ خانوار در این محل مستقر می‌شوند.

زارع کمالی با بیان اینکه تمام جوانب موضوع اسکان باید به صورت دقیق مورد توجه باشد گفت: علاوه بر بحث اسکان باید در حوزه اسباب و وسایل منازل مردم هم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک سوله را برای این منظور اختصاص دادیم ولی ظرفیت آن تکمیل شده و باید از ظرفیت دیگر محل‌ها هم استفاده شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: خودروهای مزدا و نیسان سپاه به صورت رایگان در اختیار جابجایی وسایل منزل این افراد قرار گرفته و با تمام ظرفیت‌ در حال کمک به این موضوع هستند.

 

  • نویسنده : نرگس انگیزه