بازار طلا و سکه بعدازظهر امروز با افزایش قیمت انواع سکه روبرو بود و سکه امامی میانه کانال ۱۵میلیون تومان را رد کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از اقتصاد آنلاین، بعدازظهر اولین روز معاملاتی هفته قیمت انواع سکه با روندی صعودی همراه بود به طوریکه قیمت سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب با ۶٠٠ هزار تومان، ۵٠٠ هزار تومان، ۴۶٠ هزار تومان و ٢٠٠ هزار تومان افزایش یافت.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ١۵ میلیون و ۵۶٨ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۴ میلیون و ٩٣٨ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۶٠٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ٩٨٠ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۵٢۵ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ۵٠٠ هزار تومان را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ٩٨٠ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ۵٢٣ هزار تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۴۶٠ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ٢۵٠ هزار تومان قیمت خورده که نسبت به نرخ آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۳ میلیون و ۵٠ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ٢٠٠ هزار تومان داشته است.

به این ترتیب هر سکه امامی یک. میلیون و ٣٩۴ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ٨٩٧ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۴٣٧ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵٠۵ هزار تومان حباب دارد.

  • نویسنده : فاطمه جلیلیان