سرپرست آموزش و پرورش لرستان با حضور در مدارس مجری طرح اسکان ، از نزدیک در جریان روند پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی قرار گرفت و از افزایش ظرفیت اسکان مدارس لرستان به تعداد ۱۵۳ کلاس درس خبر داد.

به گزارش آماج خبر؛ سید عیسی سهرابی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان در شهرستانهای ازنا ، الیگودرز و درود ضمن تاکید بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در راستای تجربه اقامتی ایمن و سلامت

 

اظهار داشت : با توجه به استقبال و ماندگاری مسافران نوروزی در استان ، علاوه بر یک هزار و ۴۰۰ کلاس درس با ظرفیت پذیرش روزانه هشت هزار مسافر که از ابتدای تعطیلات نوروزی به ملزومات اسکان تجهیز شدند، از دیشب نیز با تلاش شبانه روزی همکاران فرهنگی در کمیته اسکان خدمات سفر استان، تعداد ۱۵۳ کلاس درس دیگر نیز به این ظرفیت افزوده شد.

 

وی با اشاره به بازدید امروز خود از مدارس اسکان سه شهرستان ازنا، الیگودرز و دورود افزود: تمامی امکانات خود شامل فرش، تلویزیون، یخچال را تدارک دیده ایم، تا مسافران نوروزی با کمترین هزینه اقامت خوبی در مدارس استان داشته باشند.

 

رییس کمیته اسکان خدمات سفر استان در پایان ضمن تقدیر از همکاری دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه نیز با ظرفیت پذیرش ۴۰۰ مسافر آماده اسکان میهمانان نوروزی است.

 

 

  • نویسنده : شادی شهبازی